Never say never

6 träningsmatcher har vi hunnit med, 5 vinster & en oavgjord. Med det sagt så har vi spelat riktigt bra, oavsett vilket lag vi har ställt på planen så ser vi till att spela stabilt. Nu börjar det bli allvar, och det märks att alla ser ifram emot denna säsong, bra fart på träningarna och underbar sammanhållning i laget. På Söndag kl 12.00 är det avspark på LF Arena mot Stensätra IF, be there!


En sak jag och många andra går och är nervös och oerhört förväntansfull över är att om exakt 10 dagar så kommer våra nya amerikanska vänner att ansluta till vårat härliga gäng. Det känns som om det var nyss vi fick reda på att Norma & Ashley skulle komma till oss, det är nu man inser hur nära det är, och hur STORT det här är, inte bara för oss utan för hela div 2. Detta kommer höja oss något enormt, och dom här tjejerna kommer komma hit och ge allt och det gäller att vi ger lika mycket om inte mer tillbaka för att dom ska trivas, men det vet jag att vi kommer göra! Det kommer bli en underbar säsong, och vi ska göra allt för att bjuda på en riktigt vacker fotboll.


Bjuder på skön musik så här på fredagen..








Ha en bra helg mina bästaste tjejer & alla som läser denna blogg!


Tack för mig, Mickan

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot den här säsonger mer än någon annan säsong! Ska bli riktigt roligt, och att dessutom få starta med ett derby mot Gimo gör att man längtar extra mycket!

2011-04-08 @ 14:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0