Överskottsenergi

Kom hem från träningen för ett tag sen, kastat fika och nu ligger jag i soffan för att jag inte kan sova. Damn, klockan ringer 04.50 och jag brukar sova nu, haha nog om det. Vi var 7 st på träningen idag, lite väl klent men många är sjuka den här årstiden och borta utav olika anledningar men det är bara att göra det bästa av situationen. Vilket vi gjorde, vi började med att köra GRIS, sen spelade vi 3 touch utan mål om jag inte är helt ute och cyklar, passningsövningar å sen match på det. Är riktigt imponerad av dom nya tjejerna som provtränar, hoppas dom vill joina :-)
Nä nu äre 2 fast 2 furious på tv6, får bli den tills ögonen blir trötta...


Som vanligt i mina inlägg så bjuder jag på lite örongodis (enligt mitt tycke) Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0