Blogg eller inte blogg?

Hej hallå!
Ska vi ta tag i denna blogg eller ska vi lägga ner den?
Om vi ska ha den kvar så ge förslag igen, så får vi bestämma någon/några som skriver :)
Annars får vi hänvisa till laget.se/tierpsiffotbolldam för dom som vill läsa om hur det går förr oss!

Enligt mig så finns det inte mycket att klaga på, amerikanskorna Norma & Ashley passar som handen i handsken i vårat gäng, stämningen i truppen är hur bra som helst och tillsammans har vi växt ännu starkare vilket syns nu på matcherna, underbart att se, nu håller vi i detta! Dom röda är och kommer bli livsfarliga, så se upp!










Bjuder på världens bästa Rihanna!


/ Peace & Love , Mickan

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker ni ska dela upp det så att alla får skriva :) att vissa veckor är det ens tur, sen får man självklart skriva när man vill.. för jag äääääkskar o läsa. Därför jag måste lägga mig i ;) puss på er

2011-05-18 @ 20:11:40
Postat av: Anonym

håller med föregående talare!

2011-05-22 @ 14:25:01
Postat av: Amera

Bra där camilla, en vecka klarar alla av :)

2011-05-24 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0